HYVÄÄ KEVÄTTÄ  KAIKILLE!

NÄYTTÄÄ SILTÄ, ETTÄ TOIMINTAMME ALKAA VÄHITELLEN PALAUTUA!

ALLA OLEVASTA JÄSENTIEDOTTEESTA NÄET, MITÄ OHJELMAA YHDISTYKSEMME HALLITUS ON SUUNNITELLUT LOPPUKEVÄÄKSI.

KEILAAJAT! Kupittaan keilahalli on jälleen auki. Keilaaminen jatkuu ma 10.5. klo 14.30-16.00. Ilmoita osallistumisestasi Arville tuttuun tapaan lauantaihin mennessä. Tervetuloa entiset ja uudet keilaajat!

Senioriliiton ohjeistama SENIORIKÄVELYTEMPAUS peruuntui huonon sään vuoksi 6.5.21. KÄVELY JÄRJESTETÄÄN KE 12.5.21 Kokoontuminen klo 10 Paimiossa Hiekkahelmen P-paikalla. Lue tarkemmat ajo-ohjeet jäsentiedotteesta!

KESKIVIIKKOISET KÄVELYT JATKUVAT aina klo 10 alkaen. Lähtöpaikka seuraavilla kerroilla on Pontela.

Kevään suunnitelmissa ollut  kevätjuhla Kaimalan Karhulammella ON MUUTTUNUT KESÄJUHLAKSI, JOTA AIOTAAN VIETTÄÄ KE 9.6.21 KLO 13. Juhlasta tiedotetaan myöhemmin.

YHDISTYKSEMME KEVÄTKOKOUS PIDETTIIN 16.3.21. TEAMS-etäkokouksena. Mukana oli 12 ennakkoluulotonta yhdistyksemme jäsentä. Useimmille tällainen näytön välityksellä pidetty kokous oli ensimmäinen kerta. Oli mukava nähdä tuttuja kasvoja ja keskustella heidän kanssaan - ihan kuin olisi Pontelassa kokoustettu.Kevätkokousasiat saatiin hyvässä hengessä päätettyä ja lopuksi vielä tuolijumppasimmekin yhdessä.

Teatteria: Kesäksi varataan lippuja Samppalinnan 'Mielensäpahottajaan' ja Kailon saaren Emma Teatterin esitykseen '39 askelta'.