HYVÄÄ JA AKTIIVISTA SYKSYÄ KAIKILLE!

VARSINAIS-SUOMEN SENIORIPIIRIN syyskokous järjestetään Piikkiössä Kavalton tilalla 18.11.2021. Alla olevista liitteistä selviää mm. ilmoittautuminen kokoukseen ja kokousohjelma. Huom! Kahvitus alkaa klo 9.30!!!

YHDISTYKSEMME SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN SYYSKOKOUS pidettiin 19.10.21. Vuonna 2022 yhdistyksen ja hallituksen puheenjohtajana jatkaa Anita Kairinen ja hallituksen jäseninä ovat Diana Elo, Heli Kavalto, Matti Puusa, Marja-Leena Tapio ja Arvi Teppala. Yhdistys-sivulla on vuoden 2022 toimintasuunnitelma ja budjetti luettavissa.

Alla olevasta uusimmasta jäsentiedotteesta 7/2021 voit tarkemmin lukea, mitä lähiaikoina ohjelmassa on ja ohjelmakalenterista näet koko syksyn ohjelman. Vastuuhenkilöt näet menemällä kohtaan Yhdistys -> Hallitus - klikkaamalla liitettä yhteyshenkilöt.

Puheenjohtajan viimeisimmän jäsenkirjeen ja koko syksyn ohjelman voit avata klikkaamalla alla olevia linkkejä!

ELÄKELÄISYHDISTYSTEN YHTEISET TANSSIT syksyn osalta ovat vielä 20.11, jolloin tansseja tahdittaa Rungon kamariorkesteri ja 27.11 tanssittaa Timo Rautala klo 14-17 Pontelassa.

ULKOILTIIN YHDESSÄ pe 8.10. Tuorlan upeissa ruskamaisemissa.