Tapahtumat

SYYSKAUSI TARJOAA MONIPUOLISTA TOIMINTAA kuukausia kestäneen koronapannan jälkeen. Lue toiminnasta alla olevasta jäsentiedotteesta, syksyn toimintakalenterista ( ohjelma syksy 2020) tai sivulle kerätystä aineistosta! Mm. kerhojen kokoontumiset näet jäsentiedotteesta ja toimintakalenterista. HYVÄÄ SYKSYÄ, TERVEYTTÄ KAIKILLE ja AKTIIVISTA OSALLISTUMISTA TAPAHTUMIIN!

SENIORITREFFIT olivat Pontelassa ti 20.10. klo 13.00. Pidettiin syyskokous, jossa yhdistyksen pueenjohtajaksi valittiin edelleen Anita Kairinen ja hallituksen jäseninä jatkavat Diana Elo, Lisbeth Johansson, Heli Kavalto, Matti Puusa ja Arvi Teppala. ONNEA!  Pentti Rasi viihdytti meitä haitarimusiikilla.

Hyvissä ajoin paikalle tullutta kokousväkeä, edessä keskellä haitaristi Pentti Rasi.

Seuraavat LATTARITANSSIT ke 21.10 klo 17 Pontelassa. Kyseessä yksin tanssi, ohjaajana Julia Torres, hinta 10€/hlö.  Lisätietoja Lisbethiltä p.040-5533291. On iloista meininkiä ja hyvää kuntoilua, menee ne askeleet sitten 'sinne tai tänne'! TERVETULOA!

SENIORIEN KIRKKOPYHÄ SU 25.10. klo 10. Jumalanpalveluksen jälkeen kirkkokahvit seurakuntatalossa. Järjestelyistä vastaa kirkkovastaava Matti Puusa.

TEATTERITARJONTAA:

Turun kaupunginteatterin Sopukassa 14.11.20 klo 14 näytelmä ' MIES, JOKA RAKASTI JÄRJESTYSTÄ'. Tämä näytös on siis siirretty keväältä syksyyn. Vanhat ilmoittautumiset pidetään ennallaan ja kuljetus järjestyy. Maksathan teatterimatkan 50 € pikaisesti seniorien tilille FI11 4714 1020 0215 20.

Turun kaupunginteatterissa näytelmä 'Kultainen vasikka' pe 22.1. klo 12. Teatterimatkan hinta 45€. Lähtö srk-talon luota klo 10.50. Sitovat ilmoittautumiset Lisbeth Johanssonille   040-5533291 tai lisbet.paulette@gmail.com 21.12.20 mennessä.