Kerhot

KERHOTOIMINTOIMINNAT

Kerhotoiminta keväällä 2022

Boccia-kerho

Bocciaa pelataan joka maanantai Pontelassa klo 9-12.  Vetäjänä Seija Seppälä 050 594 8931. Tammikuussa aluehallintovaalit aiheuttavat poikkeuksia.

Keilakerho Kaatajat

Kaatajat kokoontuu joka toinen maanantai alkaen 3.1.22 klo 13.30-15.00 Kupittaan Keilahallissa, ei kesäkuukausina. Kerholle pyritään varamaan 8 rataa puolentoista tunnin ajaksi, jolloin mukaan mahtuu jopa 24 keilaajaa. Ennakkoilmoittautumiset, johtuen paikkojen rajallisuudesta, kerhon ohjaajalle Arvi Teppalalle 040 551 3931.

Kespelit

Kespelit kokoontuu joka toinen torstai alkaen 13.1.22. Kerhossa tehdään erilaisia muistia kehittäviä harjoituksia ja pelataan viihdyttäviä pelejä (ei kesä-elokuussa). Kokoontumiset Piikkiön kirjastossa klo 14-17. Yhteyshenkilönä Heimo Hiirsalmi 050-528 7434.

Musiikkikerho

Kerho kokoontuu laulun ja ohjelmasuunnittelun merkeissä joka kuukauden 1. tiistaina klo 11.00-13 Pontelassa (ei kesä-elokuussa). Yhteyshenkilönä on Diana Elo 040-5362580.

Lounaskerho

Kokoonnutaan maittavan lounaan ja terveysaiheisten tietoiskujen merkeissä joka kuukauden viimeisenä tiistaina klo 13.00-14.30 alkaen (ei heinä- eikä joulukuussa). Lounaspaikkana Tuorlan Majatalo, Piikkiö. Yhteyshenkilönä Anita Kairinen 040-7742757.

Koukkupolvet -kuntosalikerho

Kerho kokoontuu keskiviikkoisin (ei kesä - elokuussa) klo 11-12.30 Visiitin kuntosalissa (Ranttayrttikatu 1, Kaarina). Lyhyt alkujumppa musiikin tahdissa, ohjattu kiertoharjoittelu kuntosalilaitteilla ja lopuksi ohjattu venyttely. Yhteyshenkilönä Leena Teppala 040 748 6225.

Matkailukerho

Järjestetään virkistysmatkoja kerho-ohjaajan valitsemiin ja/tai jäsenten toivomusten mukaisiin kohteisiin. Yhteyshenkilönä  toimii Heli Kavalto 050-1315.

Kulttuurikerho
Järjestetään teatteri-ja  konserttimatkoja kerho-ohjaajan valitsemiin ja/tai jäsenten toivomusten mukaisiin kohteisiin. Yhteyshenkilönä toimii Anita Kairinen 040-7742757

Soolotanssikerho kokoontuu joka toinen keskiviikko alkaen 26.1.22 Pontelassa klo 17-18 , yhteyshenkilönä Diana Elo 040-5362580
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠