Kerhot

Yritysvierailulla Tammiluodon viinitilalla syyskuussa 2020

Kerhotoiminta vuonna 2019

Boccia-kerho

Bocciaa pelataan joka maanantai Pontelassa klo 9-12.  Vetäjänä Seija Seppälä 050 594 8931.

Keilakerho Kaatajat

Kaatajat kokoontuu joka toinen maanantai (parilliset viikot) klo 9.30-11 Kupittaan Keilahallissa, ei kesäkuukausina. Kerholle pyritään varamaan 8 rataa puolentoista tunnin ajaksi, jolloin mukaan mahtuu jopa 24 keilaajaa. Ennakkoilmoittautumiset, johtuen paikkojen rajallisuudesta, kerhon ohjaajalle Arvi Teppalalle 040 551 3931.

Muistikerho Kespelit

Kespelit kokoontuu joka toinen torstai (parittomat viikot). Kerhossa tehdään erilaisia muistia kehittäviä harjoituksia ja pelataan viihdyttäviä pelejä (ei kesä-elokuussa). Kokoontumiset Piikkiön kirjastossa klo 14-17. Yhteyshenkilönä Heimo Hiirsalmi 050-528 7434.

Kulttuuri- ja kirjallisuuskerho kokoontuu joka kuukauden 2.  perjantai ( ei joulukuu ) klo 14-16 Piikkiön kirjastossa. Syyskaudella 2020 kerho alkaa 11.9.. Kerho-ohjaajana on Lisbeth Johansson 040-5533291. Kerhossa käsitellään novelleja, runoja ja elokuvia.

Musiikkikerho

Kerho kokoontuu laulun ja ohjelmasuunnittelun merkeissä joka kuukauden 1. tiistaina klo 11.00 Pontelassa (ei kesä-elokuussa). Yhteyshenkilönä on Diana Elo 040-5362580.

Terveen olon kerho

Kokoonnutaan maittavan lounaan ja terveysaiheisten tietoiskujen merkeissä joka kuukauden viimeisenä tiistaina klo 13.00 alkaen (ei heinä- eikä joulukuussa). Lounaspaikkana ravintola Wanha Primadonna, Luodontie 4, Piikkiö. Yhteyshenkilönä Anita Kairinen 040-7742757.

Koukkupolvet -liikuntakerho ( syksyn 2020 osalta tiedoitetaan myöhemmin, miten toiminta järjestyy)

Kerho kokoontuu keskiviikkoisin (ei kesä - elokuussa) klo 9.45-11.00 Visiitin kuntosalissa (Ranttayrttikatu 1, Kaarina). Lyhyt alkujumppa musiikin tahdissa, ohjattu kiertoharjoittelu kuntosalilaitteilla ja lopuksi ohjattu venyttely. Yhteyshenkilönä Leena Teppala 040 748 6225.

Matkailukerho

Järjestetään virkistysmatkoja kerho-ohjaajan valitsemiin ja/tai jäsenten toivomusten mukaisiin kohteisiin. Yhteyshenkilönä  toimii Heli Kavalto 050-1315.

Kulttuurikerho
Järjestetään teatteri-ja  konserttimatkoja kerho-ohjaajan valitsemiin ja/tai jäsenten toivomusten mukaisiin kohteisiin. Yhteyshenkilönä toimii Lisbeth Johansson 040-5533291